Blev poolen istället
DATUM: 2008-07-01 | TID: 00:10:05 | KATEGORI: USA

Precis när jag skulle börja lägga upp alla bilder så kom pappa och tvingade ner mig till poolen. Han berättade om att när man hade huvudet under ytan så kunde man höra musik. Självklart trodde jag inte på honom med följde med. Hoppade direkt in i poolen och kollade om det var sant och ja det var sant. Hur coolt som helst så låg på rygg och lyssnade på musik.

Snart ska jag torka håret och sen ska vi ner till en utav hotellets restauranger. Så måste vara snabb på att skriva för snart ska pappa ha datan och kolla in olika hotell. Imorgon och på onsdag ska vi bo på Hilton hotell i clearwater. Pappa överraskade mig med det eftersom vi satt och pratade om det i jazzucin. För har alltid drömt om att bo på Hilton hotell och nu ska jag det!

Ingången till Disney World.


♥ SKRIVET AV P:

Haha fan vad coolt att man kan höra musik! Du skriver så bra satt man verkligen vill diiiiit! :) Kram.

DATUM: 2008-07-01 | TID: 22:17:22
BLOGG/HEMSIDA: http://panash.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?