Bättre än förväntat, 29 Juni 2008
DATUM: 2008-06-30 | TID: 05:12:26 | KATEGORI: USA

Så var det dags för min kvälls bloggning. Har haft fullt upp hela dagen men ändå så växer besökar siffrorna. Är så glad för det. Idag så var vi på Disney World. Hade inte hoppats på så mycket men det var riktigt roligt och inga löjligt långa köer. Max 20 minuters väntan. Roligaste attraktionen var Space Mountain. Men varmt var det också så har bränt mig på axlarna.

Vi kom dit till kvart över 9 och var där till halv 4. Efter det så åkte vi tillbaka till hotellet och duschade och senare till en shopping mall. Hittade verkligen ingenting där men mamma köpte en klänning för 90 dollar eller rättaresagt pappa köpte den. Så han sa att han ska köpa något åt mig också :) Hoppas på en longchamp väska. Denna gång vill jag ha en stor svart med långa band.

Till middag åt vi på en sport restaurang som ligger två kvarter härifrån. Åt en jätte god ceasar sallad med kyckling. Det blir så himla mycket onyttigt så har försökt växla om mina matvanor till sallader och vatten. Idag var dag 1 och jag har lyckats. Orkar inte ladda upp bilderna från idag. Så det får bli imorgon kväll. Men nu ska jag uppdatera lite på bilddagboken. Så vi hörs!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?