Andra dagen i New York
DATUM: 2008-06-21 | TID: 14:37:56 | KATEGORI: USA

hejsan!

sitter på hotellet i New York nu och klockan är halv 9 på morgonen.Har knappt något batteri kvar på datan och sladdan är konstig. Måste spara batteri men ville skriva här först.Lovade det ju. Ja igår, flygresan gick toppen! Åkte värsta lyxbilen till hotellet. Bild kommer! Självklart blev det shopping, parfym från Paris Hilton, dior läppglans, peace örhängen, lösnaglar och mascara,solpuder och solpuderborste från något märke. Självklart blev det en fika på Starbucks. Åh så gott det var.

Idag ska vi på en marknad någonstanns i Manhattan men först ska vi äta pannkakor med chocklad. Dom bästa pannkakorna finns på hotellet. Märkte det förra  året för alla pannkakor jag åt var jätte äckliga förutom dom på hotellet. Så hoppas jag inte blir besviken. Men nu ska vi ner till lobbyn. Kanske skriver ikväll! Ciao for now.


♥ SKRIVET AV Lovina

va roligt att äntligen va där :D jag har ju stått ut med ditt tjat i ett halvår om inte längre nu ;) <33

DATUM: 2008-06-21 | TID: 17:51:30
BLOGG/HEMSIDA: http://loviiie.blogg.se/
♥ SKRIVET AV dea

vart i new york bor du ? :)

DATUM: 2008-06-21 | TID: 19:01:14
♥ SKRIVET AV dea

vart i New York city bor ni ? på vilket hotell ?

DATUM: 2008-06-21 | TID: 19:01:57
♥ SKRIVET AV mandy

svar till dea : jag bor ca 2 minuter ifrån times square :)

DATUM: 2008-06-22 | TID: 01:20:05
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?