28 Juni dag 2 i Orlando
DATUM: 2008-06-28 | TID: 15:03:47 | KATEGORI: USA

Godmorgon Sverige här är jag!

Idag var det tänkt att vi skulle till Disney World- Magic Kingdom. Men vi vaknade lite för sent för att hinna komma dit innan allt folk. Så imorgon blir det kanske Disney World. Men idag ska vi göra min favorit sak, kan ni gissa vad för något? ... Trumslag. Shopping! Vi ska till Prime Outlets här i Orlando. Ska bli kul att få shoppa gjorde ju inte det igår..

Vädret här är lite växlande ena sekunden stek varmt med sol och nästa sekund kommer moln och blixtrar. Men inge regn. Vilket är bra. Har blivit lite röd på armarna så måste smöra in dom med solfaktor så dom inte blir ännu rödare för då svider det. Nu har jag min smink fria vecka så min hy får andas.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?