26 Juni, dag 6 i New York City.
DATUM: 2008-06-26 | TID: 15:19:25 | KATEGORI: USA

godmorgon =)

Idag får man ju veta gymnaiseintagningen så när jag skulle kolla om det hade kommit upp på hemsidan än men just då när jag skulle klicka mig in så dog internet. Vi hade köpt 5 dagars internet och så gick det ut. Snacka om att jag blev arg så väckte pappa så fick han fixa det. Så nu har jag internet i en dag och imorgon åker vi vidare.

Idag har vi inga planer alls. Funderar på att kanske köpa ett dior läppglans som förstorar läpparna. Me like! Sen ska vi bara gå runt på Manhattan och njuta. Vet ju inte när jag kommer tillbaka. Mina framtids planer är iallafall att bo här något år när jag år runt 20 års åldern.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?