@ work
DATUM: 2008-07-31 | TID: 09:08:19 | KATEGORI: Vardag 2008

Hejdär :)

Så var det redan torsdag. Snacka om att veckan har gått snabbt fram. Bara en dag kvar till Cypern. Åh så pirrigt! Nu sitter jag iallafall på jobbet. Bytte plats idag kanske lite onödigt men det är en mycket bättre dator och jag kan lyssna på musik ifrån datan istället för mina gamla vanliga låtar på iPoden. Så det är skönt. Efter jag skrivit klart det här inlägget har jag tänkt ta en fika. Köpte med mig en yoggi yalla. Även om jag äter frukost på morgonen blir jag hungrig sen. Inte så speciellt bra ju .. Men idag efter jobbet ska jag direkt till pappas jobb i Älvsjö. Ska färga och klippa håret. Vilket verkligen behövs. Det ser förjävligt ut just nu. Katastrof. Men har även tänkt klippa av ca 5-8 cm. För nu är det för långt för min smak det växer ändå ut snabbt igen.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?