my day
DATUM: 2008-07-20 | TID: 01:32:38 | KATEGORI: Vardag 2008

Hejdär.

Sitter i sängen med syster och kollar på American history X. Det verkar vara en riktigt bra film. Väldigt gripande. Finns vissa scener som man bara äcklas utav. Men då är det bara att blunda. Har länge velat se den och så nu är den på, perfekt. Ett problem är att jag är så himla okoncentrerad. Så tänkte berätta lite om min dag.

Började med att jag och Linnea åkte till Farsta centrum för att se om kjolen jag vill ha finns. Men självklart finns de ju inte där så vi beslutar oss för att åka till Skärholmen centrum med lite hopp om att den ska finnas där. Nehepp där fanns den inte heller. Så vi hade åkt helt i onödan till Skärholmen. 3 olika bussar också. Men strax efter besöket i Skärholmen åkte vi hem till Linnea och fixade lite grejer. Senare påväg till busshålsplatsen såg vi en orm och då började jag få panik och skrek en massa.

Väl hemma hos mig så bestämde vi oss för att se filmen All the boys love Mandy Lane. Skulle tydligen vara läskig men som vanligt tycker inte jag och Linnea det. Men med ett väldigt konstigt slut. Vi var också och handlade mat på ICA då en bil kom körandes jätte sakta och bara kollade på oss och visslade. Charmigt. Vi begav oss också på en lång promenad mot Balingsnäs där vi hör olika fester,träffar på en lös stor hund och en bil kör runt och tutar på oss och vänder hela 3 gånger för att åka förbi. Vi vet vilka det var också! Pinsamt för dom ;) Men sen började vi bege oss hem och nu sitter vi och kollar på filmen.

♥ SKRIVET AV Anastasia

Ja den där All the boys love Mandy Lane-filmen hade helt fucked up slut haha

DATUM: 2008-07-20 | TID: 12:16:38
♥ SKRIVET AV maandys

svar :haha ja verkligen!

DATUM: 2008-07-20 | TID: 14:35:13
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?