Varning! Långt inlägg
DATUM: 2008-07-30 | TID: 23:08:16 | KATEGORI: Vardag 2008

Hejdär!

Så är man nyduschad. Sitter i sängen med en handduk runt håret. Måste alldeles strax börja föna håret så jag kan gå och lägga mig. Ska gå upp halv 7 imorgon men måste tänka ut en outfit innan jag somnar så blir det lite snabbare imorgon. Ja iallafall. Hoppas allt är bra med er! Med mig är allt bara toppen. Livet steker och jag älskar sommaren. Varför ska den ta slut om bara några veckor ..

Gick 25 minuter tidigare från jobbet idag. Vilket var riktigt skönt! Då började jag bege mig mot pub där Lovisa, Katta och David befan sig. Vi gick in i en del affärer. Köpte ingenting idag vilket är lite ovanligt eller jo jag köpte en smarrig glass från Mc Donalds. Lite senare då klockan var runt 7 begav vi oss hemåt. Då jag fick sällskap på pendeltåget utav David och Lovisa. Sen sällskap på bussen utav Linnea,Lillen och Viktor. Jag och Linnea planerade då att vi skulle ses lite senare.

Efter jag har valt ut mina kläder inför Cypern och ätit lite så träffades jag och syrran. Satte oss på en busshållsplats och bara pratade om allt! Skönt att få träffa den lilla plutten igen. När det var dags att gå hem så hittade Linnea trehundra kroner! Snacka om tur och så snäll som hon är så fick jag hundrakroner.Så istället för att laga mat idag ska jag köpa mig en god kyckling sallad imorgon.












♥ SKRIVET AV Linnea'S

säääxig biild ! haha

DATUM: 2008-07-30 | TID: 23:19:31
♥ SKRIVET AV maandys

Veeeeeeery sääääxy !

DATUM: 2008-07-30 | TID: 23:37:25
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?