Torsdag kväll
DATUM: 2008-07-31 | TID: 20:01:35 | KATEGORI: Vardag 2008

Haaaaaaallå!

Är på lite bättre humör nu. Ändå är inte allt okej. Blir så irriterad på vissa personer.  Ska inte låta dom förstöra min dag =) Ja kom till pappa innan 5 och vi satte igång med färgningen. Vi bestämde att inte färga håret så som jag ville. För det skulle ju blekas under tiden jag är i Cypern. Så det blev bara utväxten som vanligt. Men klippte av en del och lite uppklippt. Men när jag kommer hem ifrån Cypern så ska jag färga så som jag beskrev det. Iallafall försöka. Mitt hår vill inte alltid bli den färgen jag vill ha.

Men nu har jag iallafall pakat. Tror jag har packat ner allt eller det blev rätt fullt. Kommer inte andvända allt men vafan. Måste ju ha flera val. Nu ska bara skorna ner så är allt klart. Åh herregud vad jag är nevös. Har aldrig rest med bara mamma. Undrar hur det kommer gå. Hoppas vi iallafall kommer komma överrens hela veckan. Inget ska få förstöra min resa.Absolut inget/ingen. Men nu ropar pappa att jag måste städa mitt rum så skriver lite senare!

♥ SKRIVET AV Anonym

Har bara varit på Grönalund 3 gånger iår. Kände mig tvingad att gå dit, pga att jag köpte ett guldkort vilket jag ångrar himla mycket. Så.. Där har du anledningen till att jag vet vad dom äckliga fjortisarna har på sig. Satt du inte tror att jag är en äcklig liten fjortis själv. Haha. Men har bara sett runt 3 fjortisar med den. Så du .. köp den. Den är snygg trots allt. KRamsi!

DATUM: 2008-07-31 | TID: 21:06:42
BLOGG/HEMSIDA: http://panash.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Anonym

haha nej förstår det! :)

DATUM: 2008-07-31 | TID: 21:23:11
BLOGG/HEMSIDA: http://panash.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?