16 Juli
DATUM: 2008-07-16 | TID: 21:53:09 | KATEGORI: Vardag 2008

Haaaaaaaaaaaaaaaalloj!

Halva veckan har nu passerat förbi snabbt. Bara två dagar kvar på jobbet tills det är helg. Tror det är den mest efterlängtade helgen hittills. Kan vara uppe till när jag vill och sova ut. Inte behöva gå upp klockan 6 som nu. Men har inga planer till helgen. Ingen verkar ju vara hemma! På lördag åker Lovisa till Turkland. Hur ska jag klara av det ? Först 3 veckor ifrån varnadra och nu 1 till vecka. Hemskt.. Men ska träffa henne imorgon!

Idag gick tiden sjukt snabbt på jobbet. Förutom sista halvtimmen då jag blev jätte rastlös. Visste inte vad jag skulle ta mig till så gick in i Arkivrumemt och började sortera alla tomma mappar genom att ha en färgordning. Idag fick jag flytta ut till huvudrummet med alla kontor. Så där sitter jag nu och gör allt mitt jobb.

Efter jobbet så träffade jag min käre mor. Vi började med att ta en fika på Wayne's. Efter det var det bara att bege sig in i affärena och leta kläder. Hittade inte så värst mycket nu rear dom ju ut allt gammalt och det vill jag inte ha. Men 3 saker fick följa med mig hem idag. Allt från Gina Tricot.









Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?