uptade from work
DATUM: 2008-07-16 | TID: 08:27:46 | KATEGORI: Vardag 2008

Har precis kommit in i arkivrummet, 20 minuter föresent! Börjar ju klockan 8. Men det var inte heller mitt fel kom tillochmed till jobbet kvart i 8! Min handläggare som ska finnas där hela tiden är inte änns här men som tur var är så hade min morbror redan kommit. Så han kunde öppna rummet åt mig så kan jag börja arbetet. 8 timmar kvar bara hehe. Idag glömde jag iallafall inte min mat som igår då jag fick snabbt springa till Pressbyrån för att köpa en sallad. Där röck helt onödiga pengar. 53 kr faktiskt. Får se till att inte glömma maten nu i framtiden.

♥ SKRIVET AV Lisa

Ha en bra dag :)

DATUM: 2008-07-16 | TID: 08:32:43
BLOGG/HEMSIDA: http://wlisa.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?