Tycker-synd-om-mig inlägg
DATUM: 2008-07-05 | TID: 04:56:02 | KATEGORI: USA

Ibland så kan jag verkligen hata mitt hår eller älska det. Men just nu hatar jag det. Har världens fulaste utväxt och mitt hår har blekts till en ful brun färg och det äckligt slitet och konstigt långt. Allt är ju helt fel. Vilken katastrof. Den veckan jag kommer hem ska jag till salongen och färga hela håret och klippa topparna om inte mer. Inte riktigt bestämt. Måste bara se till att pappa har tid. Nu när jag ska jobba i 3 veckor så kommer jag sluta halv 5. Måndag-Fredag. Jobbigt. Men men lönen är ju riktigt najs. Flera laxar. Nämner tyvärr inte hur många. Min ensak ;)

Ska snart packa om resväskan och sen platta håret. Ja efter det ska jag väll sova(?) Har inget annat för mig direkt .. Pappa ligger och kollar på Harry Potter och den vise stenen. Orkar inte riktigt följa filmen utan kollar lite då och då. Vet ni vad. Jag saknar Sverige, alla underbara vänner, godiset och mina kattar. Gucci och Stumpan. Mina bebisar. Undrar om dom har växt någonting under dom har veckorna. En vecka kvar i Florida. Sen är jag tillbaka i kära Sverige.












haha .. fick värsta bild rycket. Har flera hundra bilder på katterna och alla ser nästan lika dana ut men men varje bild är speciell för mig.

♥ SKRIVET AV Anonym

aha, vad kul:D

vad ska du jobba med?:)

DATUM: 2008-07-05 | TID: 11:57:12
♥ SKRIVET AV maandys

svar: något med arkivfördelning :)

DATUM: 2008-07-08 | TID: 02:09:39
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?