Torsdag
DATUM: 2008-07-24 | TID: 09:36:29 | KATEGORI: Vardag 2008

Godmorgon gott folk!

Klockan är halv tio och jag har precis kommit tillbaka från fikat. Har fått min dagliga dos av varmchoklad. Blev inget bloggande efter jobbet igår. Var alldeles för trött för det. Men idag är jag på hugget. Förvänta er massvis med inlägg. Igår efter jobbet träffade jag Mikkis och hennes nya kärlek, Niklas. Blev en glass på stan sen var det dags att åka hem för att städa rummet. Städat blev det men idag blev det lika stökigt. Om endast en dag är det fredag och då ska jag träffa Isabelle. My babe! Ska trodligtvis sova hemma hos henne, ska bli riktigt skojj och skönt att få komma ut ur lägenheten. För en vecka med 4 vuxna i våran lägenhet kan bli lite jobbigt ibland. Misstänker även att min mor har hittat till mig blogg. Visst har jag sagt det förut men nu(!) tror jag att hon läser den och mamma ser du detta så kan jag erkänna nu att jag tänker inte köpa dig en ny ben&jerry




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?