Today I'm feeling good
DATUM: 2008-07-30 | TID: 10:01:34 | KATEGORI: Vardag 2008

Idag är jag glad! Tillskillnad från andra dagar. Men idag känner jag mig full med energi i kroppen och jag orkar göra vad som helst. Har fått göra min favorit uppgift på jobbet. Först ta bort alla  avslutade projekten från hängmapparna sen leta upp på ÄHS och sen in med dom papperna i boxar. Stackars Svante som fick uppgiften att bära stora flyttkartonger som väger en hel del. Blev lite smått chockad när jag märkte att klockan redan var 10. Jag känner av mig att det här kommer vara en bra dag. Efter jobbet ska jag träffa Lovisa och sen hem och tvätta/packa för om 2 och en halv dag åker jag! Blir trodligtvis ingen uppdatering där nere. Utan denna semester har jag tänkt ta det lugnt och ligga vid poolen och bada en hel del! Min handledare Mia sa att hon och hennes kompis hade planerat att åka till Cypern och att det var jätte fina stränder och vattet var jätte fint vilket fick mig att bli jätte glad. För ingenting ska hindra mig till att ha en skön semester. Allt som behövs är bra hotell, bra mat och bra stränder och pool. Då är jag nöjd.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?