Tjenare !
DATUM: 2008-07-11 | TID: 04:29:42 | KATEGORI: USA

Sitter i vardagsrummet ( som vanligt hehe ) och har precis kollat klart på avsnitt två utav The Secret Life of the american teenanger.. Sjukt bra serie! Vet inte riktigt om det kommer komma till Sverige men går att ladda ner från t.ex Pirate Bay. Älskar tonårssereier,filmer,böcker yeah you name it I love it haha. Har köpt en bok vid namn Haters.Självklart om tonåringar. Har läst ca 50 sidor och den är riktigt bra, dock på engelska men måste förbättra min engelska faktis. Ett bra sätt är ju att läsa.

Ush ush .. Mår riktigt illa känner mig helt kräkfärdig. Får hoppas att jag inte blir magsjuk eller så. Undrar hur det går då med flygresan. Har trodligen bara ätit för mycket mat till middag så jag känner mig lite sjuk. Åt på the cheesecake facotry idag igen. Går inte att gå därifrån onöjd. Så hilma stora potiener och så gott också! En utav dom bästa restaurangerna vi ätit på denna resa.

Imorse hade jag och mamma bokat tid för pedikyr och manikyr. Så otroligt skönt. Blev super nöjd med resultatet. Jätte trevlig lokal och personal. Men varmt var det idag. Svettades som en liten gris haha nä där skojjade jag men varmt var det! Lunch blev det på starbucks. Tillbaka till hotellrummet och då tog vi det lugnt. Kollade på Burn Notice. Grymt bra serie. Me like. Ja sen efter någon timme eller så åkte vi till Aventura mall för lite shopping. Hade endast 68 dollar kvar så nu var det dags att hitta något. Det stog mellan ett halsband,en väska,en klocka eller smink. Efter ha funderat ett långt tag blev det smink från ID. Foundation,bronzer,rouge,borstar och kräm. Så där rök mina pengar men värt var det.



♥ SKRIVET AV Anonym

Kan du inte lägga ut bilder på allt du har shoppat? :)

DATUM: 2008-07-11 | TID: 09:45:41
♥ SKRIVET AV Anonym

kan inte du lägga upp bilder på det du har köpt under usaresan? :)

DATUM: 2008-07-11 | TID: 12:36:26



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?