Time goes so slow
DATUM: 2008-07-22 | TID: 15:14:57 | KATEGORI: Vardag 2008

Så var det lite mer än en timme kvar på jobbet. Idag har tiden gått otroligt segt genomfört med igår. Känns som att det aldrig kommer bli halv 5. Nu sitter jag iallafall och gör en sak för Vinnovas bibliotek. Förstår mig inte riktigt på uppgiften men frågar Svante så fort jag inte kommer någon vart. För det mesta så chansar jag mig bara fram. Hoppas Lars som håller i detta inte märker för då är det bara att göra om och plågas.

Som ni kanske har märkt kommer det fler inlägg per dag. Tycker ni det är bra ? Jag vet att det mesta handlar bara om vad jag gör på jobbet och så men det är ju iallafall något att läsa. Right ? Men hoppas ni är nöjda med min blogg. Idag så ringde min mamma runt till olika Gina Tricot affärer och frågade om en viss kjol fanns kvar men självklart är den slutsåld. Skulle ha köpt den när den fanns kvar men det tyckte inte min mor just då. Tror hon har lite skuldkänslor nu för jag ville verkligen ha den dära kjolen. Får hoppas att jag hittar någon liknade eller snyggare!

♥ SKRIVET AV PAULINA

Det är bra att du slänger in många inlägg :)

DATUM: 2008-07-22 | TID: 19:56:05
BLOGG/HEMSIDA: http://panash.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?