Tierd
DATUM: 2008-07-15 | TID: 22:02:34 | KATEGORI: Vardag 2008

Dag två på jobbet och idag var det helt okej faktiskt. Fick fixa med en massa papper och har mycket kvar. Kommer trodligtvis ta en vecka eller så tills jag är klar med bara den arbetsuppgiften. Jag och några andra tog en timmes fika och satt och prata. Ingen utav våra mentorer märkte något. Längtar till helgen men ingen verkar ju vara kvar här hemma i Swe landet. Får se vad jag hittar på.

Ja idag efter jobbet var jag riktigt trött men inget kan stoppa mig från att vara med Lovisa. Så träffade henne och vi satte oss på Sandy's och pratade om allt som hänt under dom här veckorna. Herregud vad det händer saker under 3 veckor. Blev väldigt chockade för vissa saker och andra är bara gamla vanliga saker. Vi åkte sen mot söder och efter en stund kom hunden ( david ) haha. Satt och pratade om en massa saker. Men sen vid 8 var det dags att gå till pendeln för att åka tillbaka hem.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?