They will never get me out
DATUM: 2008-07-01 | TID: 03:39:56 | KATEGORI: USA

Så var jag tillbaka från middagen. Jätte god mat, det var en slags buffe med jätte god mat och efterrätter. Man går inte därifrån hungrig kan jag lova! Åt kyckling,pizza,räckor, frukt,majs,lasange och glass osv. Hur gott som helst.Men tog endast små potioner.Annars skulle jag aldrig orkat det. Får väldigt lätt ont i magen efter jag ätit. Linnea vet vad jag snackar om haha.

Innan middagen bokade vi hotell för dagarna framåt. Två nätter på hotell Hilton! Så glad jag blev :) Sen två nätter på ett ställe jag inte vet riktigt vad det heter men det ligger i Napels. Imorgon ska vi åka härifrån tidigt och åka en slags omväg till Clearwater. Det ska vara jätte fina stränder och restauranger där så hoppas det är lika fint som våran servitis förklara det. Bilder kommer strax upp och det "varnas" för många bilder hihi ..




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?