The work is going slow
DATUM: 2008-07-29 | TID: 10:20:39 | KATEGORI: Vardag 2008

Halloj. Så har jag fått i mig mitt dagliga dos utav varmchoklad. Nu har det faktiskt börjat smaka lite bättre så får i mig hela allt. Men så sitter jag vid mitt skrivbord och är jätte uttråkad och hungrig. Vill gå och äta lunch redan nu men det är lite väl tidigt. Måste berätta en rolig sak! Brevid mig sitter en jätte snäll kvinna som hade glömt sin mobil på skrivbordet och medans hon var borta ringde hennes telefon minst 10 gånger. Hon hade på högst volym och vibration så alla på kontoret blev jätte irriterade och så när hon kom tillbaka såg man att hon tyckte det var lite pinsamt. Förstår henne för det skulle jag också göra! Åh vad min mage låter, är verkligen jätte hungrig men det är allt för tidigt att äta nu. Får försöka sluta tänka på det så kanske det blir bättre så småningom.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?