Sunday night
DATUM: 2008-07-20 | TID: 23:01:16 | KATEGORI: Vardag 2008

Hejhej alla gulliga läsare.

Hoppas allt är bra med er! Själv så mår jag bra känner mig bara lite trött och har lite ångest inför morgondagens jobb. Att jag orkar gå upp så pass tidigt förstår jag inte änns. Men på något sätt lyckas jag komma upp ur sängen och på något sätt lyckas jag hålla mitt humör glatt hela dagen. 

Men men, idag runt 6 tiden gick jag ut och mötte Alice och Linnea. Vi hamnade i centrum och köpte glass. Blev en twister. Min absoluta sommar favorit. Satte oss i sjödalsparken och pratade om en massa. Fick reda på en massa smaskiga nyheter. Sen vid halv 9 var det dags att gå hem för att hinna att se början utav Batman filmen som går just nu på tv3. Riktigt bra film, vill se nummer 2 som jag tror har premiär den 25 Juli. Vet att pappa vill se filmen så kanske kan se den med honom.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?