Söndag förmiddag
DATUM: 2008-07-20 | TID: 14:34:58 | KATEGORI: Vardag 2008

Så var det söndag och helgen är över. Redan? Varför går tiden så snabbt för. Snart börjar jag i en ny skola med nytt folk. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Lite skrämmande såklart. Idag blev jag väckt utav att Lillen ringde klockan 12 och självklart kan jag inte somna om. Typsikt. Så gick upp och kollade på tv. Någon timme senare kom Linnea och vi tog lite att äta. Blev tacos. Kan man någonsin tröttna på tacos? nä tror inte det.

Idag ska jag bara ta det lugnt hemma måste duscha och förbereda morgondagens lunch. Blir nog kyckling sallad. Vilket är väldigt smidigt att till laga och jag är alldeles för lat att laga något annat. Så i två veckor framåt blir det kyckling sallad till lunch varje dag.

En rätt så nytagen kort på katterna =)





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?