Sawgrass mills
DATUM: 2008-07-06 | TID: 00:55:34 | KATEGORI: USA

Så är jag återigen helt slut i bena. Har spenderat min dag på Sawgrass mills och vet ni vad, jag blev jätte besviken! I slutet orkade jag inte änns kolla kläder utan ville bara till hotellet. Som låg visst endast några hundra meter från Sawgrass. Ett jätte fint fyrstjärnit hotell, pappa lyckas alltid hitta dom fina hotellen.

När vi kom till Sawgrass sa pappa att jag fick 200 dollar utav honom att shoppa för men handlade inte i närheten upp dom.  Blev endast en tommy hillfigure långtröja, två tubtoppar från forever 21, en svart och en vit, en big mama ring från Aldo och en bok. Vad jag ska göra med resten utav pengarna är inte helt klart men funderar på att köpa min efterlängtade longchamp! Ikow Iknow .. Har redan två stycken, men vill så gärna ha en stor svart. Passar ju till allting. Får fundera på det som sagt om ca 3 dagar  ska vi till Miami och där finns det fler affärer. Men just nu lutar det sig mot att köpa longchampen.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?