Så pinsamt så jag nästan dör
DATUM: 2008-07-17 | TID: 12:06:24 | KATEGORI: Vardag 2008

ååååh va jag har skämt ut mig på jobbet idag. 3 gånger på tio minuter om änns så länge. Först så har jag på mig mina skor som låter hela tiden när jag går, märker jag idag lixom perfekt (?) Så när jag går låter det som att min sko pruttar. PINSAMT. Så råkade jag trampa fel så låter min sko jäääääääääääätte mycket och högt. Självklart ska det komma någon bakom mig. Måste ju seriöst tro att jag står och pruttar haha. Så där är pinsamheten nummer 1. Så jag springer in på toaletten. I don't know why. Så var det en jätte stor spegel så tänkte " Åh va bra kan fotta dagens outfit. Så när jag står och tar kort kommer det in en tjej. Pinsamt .. Sen när hon går börjar jag fota igen så kommer det in en till. Vet inte hur jag lyckas. Men på något sätt händer dom här sakerna alltid mig. Typiskt.

♥ SKRIVET AV Anonym

haha kunde du inte låsa toaletten?

DATUM: 2008-07-18 | TID: 15:55:19
♥ SKRIVET AV maandys

svar: det var en sån där stor toalett med toalett bås och sen en massa handfat;)

DATUM: 2008-07-18 | TID: 19:55:59
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?