One last one
DATUM: 2008-07-24 | TID: 22:11:14 | KATEGORI: Vardag 2008

Nu är det lugnt i lägenheten. Fullt upp hela eftermiddagen. Farmor och Farfar hade redan kommit till lägenheten när jag kom hem och efter någon timme kom mormor,morfar,morbror och kusin över på besök. Arvid min kusin ville bara att jag skulle vara med honom och katterna medans jag också då skulle försöka översätta svenska till engelska till farmor och farfar. Så mycket pågång hela tiden. Sen när dom gick var det bara att ta sig något att äta och vara social.Hann inte kolla på någon film heller. Behövde duscha och sen "packa". Så nu är min väska överfull med saker. Ska nämligen sova hemma hos Isabelle imorgon! Skojj skojj. Tror vi ska ha film marathon så ska ladda upp med filmer och massvis med godis! Men nu klockan är klockan 10 över 10 och jag ska faktiskt försöka sova.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?