nu är det dags för mig att sova men innan det ett till inlägg
DATUM: 2008-07-05 | TID: 05:35:28 | KATEGORI: USA

okeeeeeeeeeeeeeeeeeeej nu är jag klar. Packat,plattat håret och borstat tänderna. Packningen var en plåga. kändes som att det tog hundra år. Fick packa om allting och så valde jag ut vad jag ska ha på mig idag så jag slipper göra det på morgonen. Kommer vara rätt död då. Ska upp tidigt och klockan är halv 12 här. Ingen bra kombination.

Ni ska se min kropp. Helt sönder bränd. Idag blev delar utav mina lår offret. Dom är gris rosa med en smutta rött i. Sen mina axlar ska vi inte snacka om. Jisses vad det gör ont har också börjat flagna. euw ... Sen så har mitt ansikte blivit röd/rosa och mina fräknar har kommit fram. Dom syns mer än vanligt. En bra sak är ju att jag inte andvänder smink nu så då får min hy andas fritt.

före



efter





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?