Not long time left
DATUM: 2008-07-30 | TID: 14:59:45 | KATEGORI: Vardag 2008

Så nu är det endast 1 timme och 30 minuter kvar tills jag slutar. Då jag ska träffa Lovisa och Katta! Träffade dom under min fika rast då jag köpte nya nylonstrumpbyxor och två äpplen och lite lösviktgodis. Vi "planerade" lite vad vi skulle göra sen och självklart blev det att  vi ska till Mc Donalds. När vi tre är tillsammans blir vi stammisar där. Men vem kan klaga ? Det är ju väldigt smarrigt.

Det här med att jag skulle köpa effektivt under en timme gick ju inte så speciellt bra. Fan också. Satt bara och kollade på fakta om Cypern. Konnos Bay ska tydligen vara jätte bra. En jätte fin strand och en mysig bar/resturang. Sen att man kan ta buss till Ayia Napa. Så förhoppsningsvis gör vi det en dag. Sen efter det jag har läst så verkar det som att Fig Three Bay har den finaste stranden. Hoppas det stämmer! Bor ju endast 80 meter ifrån stranden,vilket är perfekt! 

♥ SKRIVET AV Anonym

ayia napa är fint faktiskt. BLÅTT vatten.

DATUM: 2008-07-30 | TID: 19:34:28



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?