need for speed
DATUM: 2008-07-07 | TID: 22:16:46 | KATEGORI: USA

Woooow, vilken dag ändå har bara halva dagen gått. Har badat i havet och i poolen sen så hyrde pappa och jag en jetski. Så vi åkte runt med den i en halv timme och snabbt gick det. Vilket var jätte roligt men i början var det  lite små läskigt men sen mot slutet behövde jag inte änns hålla i mig. Både jag och pappa fick lust att hyra en till gång men det får bli i Miami. Åker dit imorgon faktis och kommer hem redan på lördag. Men om någon halv timme eller så ska jag tillbaka till poolen och bada med pappa. Just nu är solen rätt så stark och vill verkligen inte bränna mig så gick upp till hotell rummet. Men men blir nog lite mer bloggning senare. Ciao for now!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?