Lördag
DATUM: 2008-07-26 | TID: 10:09:52 | KATEGORI: Vardag 2008

Nu är jag på humör för att blogga. Behövde bara sova och så mådde jag mycket bättre. Varför jag var så uppröd igår var pga att jag har knappt fått någon sömn dom senaste veckorna utan bara några timmar sömn varje dag. Så var jag väldigt övertrött igår och hade knappt någon energi kvar i kroppen. Hade endast ätit lunch så det gjorde inte saken bättre. Men igår precis innan Gina Tricot stängde så hittade jag ett par läckra shorts för endast 50 kroner. Blev jätte glad eftersom det var värsta kapet. Men så sitter jag på pendeltåget påväg hem och glömmer min påse på tåget. Vilket inte är likt mig. Kände mig så klantig och var besviken över mig själv. Eftersom jag var så övertrött så blir jag väldigt lätt känslig. Så allt var mest ett överdrivet händelse. Men idag ska jag in till stan med Mix och kolla ifall jag hittar shortsen. Fick två hundra kroner av mamma och pappa så hoppas att jag hittar något annat!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?