Lite om hår
DATUM: 2008-07-31 | TID: 12:26:38 | KATEGORI: Vardag 2008

Hallå där!

Så har jag precis kommit tillbaka ifrån lunchen. Imorse köpte jag en sallad ifrån pressbyrån, en kycklingsallad och den smakade jätte äckligt! Har ätit den förut och då var den jätte smarrig. Nu är det endast 4 timmar kvar. Åh så skönt att imorgon slutar jag. Skulle aldrig ha klarat av en vecka till på Vinnova. Visst har det varit bra men väldigt uttråkande imellanåt.

 Vet ni vad. Jag har funderat på om jag kanske ska färga en lite ljusare färg idag. Skulle vilja ha lite ljusare brun med mörk blonda slingor. Vet inte om det skulle passa men det skulle vara roligt med en förändring. Men vet inte heller hur mycket tid pappa har. Han har lite saker att fixa och det ska han göra innan 19:00. Men får se hur det blir. Vad tror ni. Skulle jag passa i lite ljusare brun nyans och så med några blonda slingor? Nu menar jag inte ljusbrun utan bara en lite ljusare färg från vad jag har nu.

♥ SKRIVET AV alexandra

det blir nog riktigt fint :)

DATUM: 2008-07-31 | TID: 12:53:05
BLOGG/HEMSIDA: http://role.blogg.se/
♥ SKRIVET AV -

jag tycker att du borde lägga in bilder på för & efter , om du nu gör det .. och vart hittade du mouli tröjan ? vilken hemsida ?

hälsningar.

DATUM: 2008-07-31 | TID: 20:43:39



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?