home sweet home
DATUM: 2008-07-12 | TID: 12:02:05 | KATEGORI: USA

Nu är jag äntligen hemma i kalla sverige.Fick en chock när jag klev ut genom dörrarna. Har blivit van vid ett riktigt stekvarmt väder. Ja men resan gick utmärkt sov dock inte mycket utan kollade mest på film bla Step up 2. Hur bra som helst! Vet inte vilken som är bättre ettan eller tvåan. Svårt att bestämma. Men våra platser var helt underbara. Man kunde få massage av stolen, ligga ner sen fick man täcke,kudde sen ett sovkitt med ögonmask,öronploppar,tandborste o.sv Super glad att vi uppdaterade oss. Så värt pengarna.

Idag ska jag vara med Lovisa. Har saknat min bästa vän mest! Så ska hon sova här också så hon slipper åka ut till ön. Ska även träffa Laura som är äntligen hemma från sin språkresa. Nä nu måste jag verkligen duscha. Är så himla varm, det känns som jag sitter i en bastu. Men det är endast mitt rum.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?