Helluuuuu !
DATUM: 2008-07-09 | TID: 21:23:16 | KATEGORI: USA

Äntligen har jag fått tillfälle för att blogga. Nu är vi i Miami south beach och det är jätte varmt! Jag brinner upp nästan. Ja men igår så besökte vi två stycken köp center, dolphin mall och the falls mall. Köpte ett par klackskor, longchamp,bodysplash och rouge. Sen gjorde vi inte så mycket mer utan bara åt vid halv 10 blev lite sent. Men det var lite strul med vårat rum. Hur dåligt som helst. Men så idag så sa dom att vi fick byta rum. Så nu har vi en suite. Vi har ett kök.vardagsrum och sovrum och självklart badrum. Hur stort som helst. Sen idag har vi bara gått och gått. Självklart blev det lite shopping. Denna dag blev det en mascara och läppglans från lancôme. Tillslut blev det bara för varmt så vi gick tillbaka till hotellet och så nu har vi duschat av oss och ska snart vidare till Aventura Mall. Får ju aldrig nog med shopping haha.. Men idag blir det nog inte alls så mycket. Ikväll kanske vi ska gå på bio och se Wanted. Pappas val, själv skulle jag kunna se Get Smart. Den vekar riktigt rolig!



♥ SKRIVET AV Laura

maandys saknar dig så !!! ring mig när du kommer hem eller om du redan är hemma :O?

jag drar bort igen på söndag så jag hoppas vi inte missar varandra!!:0? <333

DATUM: 2008-07-10 | TID: 02:50:13
BLOGG/HEMSIDA: http://typlaura.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?