Hellu !
DATUM: 2008-07-13 | TID: 23:15:09 | KATEGORI: Vardag 2008

Har inte orkat blogga något efter förra inlägget. Är grymt trött och snart ska jag gå och lägga mig. Ska upp 20 över 6 imorgon, hur ska det gå? Har iallafall redan lagat min mat och valt kläder. Pirrigt pirrigt. Hoppas dom här 3 veckorna går fortare än blixten. Vill verkligen ha min mumsiga lön. Då blir det shopping big style. Working 8 to half 5 5 days a week. Efter jobbet ska jag träffa min älskade vän, Isabelle. Var ju inte direkt igår vi såg. Var väll nånstanns i April/Maj sist. Ja tiden går ibland lite väl fort. Sådär så var mitt lite väl onödiga inlägg slut nu ska jag tvätta av sminket och sen sova. Kommer trodligtvis läsa några sidor ifrån Haters.


♥ SKRIVET AV agn

vad jobbar du som?

Och va är bäst, skola eller jobb?

DATUM: 2008-07-18 | TID: 21:44:41
♥ SKRIVET AV maandys

svar: jag arbetar inne i arkivet. Får sortera papper och massa sånna saker. Basic stuff. Bäst det är väll skolan för där hade jag alla mina vänner men på jobbet så tjänar jag ju pengar.

DATUM: 2008-07-18 | TID: 21:58:52
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?