Hellu
DATUM: 2008-07-17 | TID: 22:55:19 | KATEGORI: Vardag 2008

Alla som har eller jobbar vet hur trött man brukar vara efter ett långt arbetspass. Det är pga jobbet det blir allt färre inlägg. När jag väl kommit hem efter flera timmar på Vinnova har jag knappt någon energi kvar. Orkar inte riktigt anstränga mig. Men håll ut bara två veckor kvar tills det blir som förut. Det var riktigt segt idag på jobbet men försöker att alltid vara upptagen med uppgifter för sitter man och chillar allt för mycket får man sparken. Det fick en kille idag faktiskt. Lite synd om honom eftersom imorgon skulle ha varit hans sista dag på Vinnova. Men ibland får man skylla sig själv.

Efter jobbet gick jag till min älskade godisbutik på hötorget. Så köpte med mig lite godis hem. När jag kom hem så var det bara att lägga sig ner i soffan och ta det lugnt. Försökte att inte somna för då förstörs min sovrutin. Snart ska jag torka håret och sen sova! Har läst ut min bok nu. Åh, va den var bra.Ville inte att den skulle ta slut. Men men, får hoppas på en tvåa.

♥ SKRIVET AV johanna

vart jobbar du?=)

DATUM: 2008-07-18 | TID: 01:42:05
BLOGG/HEMSIDA: http://vildajohanna.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?