Hello there!
DATUM: 2008-07-27 | TID: 00:43:55 | KATEGORI: Vardag 2008

Sådär äntligen hemma! En dag på stan har fått mig att bli helt slut i bena och trött. Ja iallafall idag åkte jag in till city med Mix. Där vi endast gick in i varje Gina Tricot för att leta efter mina shorts plus en del andra saker. Efter ett tag då våra fötter sa imot så gick vi och satte oss i kungsträdgården med varsin glass i handen. Smarrigt! Efter den goda glassen hade ätits upp så begav vi oss till slussen för att kolla vad deras Gina Tricot hade att bjuda på och det var en del saker. Idag har jag köpt två par shorts, beiga och vita, marinblå tubtopp, korallfärgad pennkjol och en vit/blå randig t-shirt. Allt gick under 400 vilket jag anser är ett riktigt bra köp!

Efter allt shoppande mötte vi Alexander och var med honom ett tag sen var det dags att åka hem till kära Huddinge. Då jag väl kom hem var det bara att äta,duscha och ligga och halvsova i sängen tills det var dags att möta Mikkis och Laura. Laura kom lite senare så under tiden så fjollade jag och Mikkis runt på gatorna i Huddinge. Sen när Laura väl kom ut så satte vi oss på en parkbänk och bara snackade. Snackat lilla Laura som varit borta allt för länge










Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?