Heeeeeeeey people
DATUM: 2008-07-13 | TID: 18:04:34 | KATEGORI: Vardag 2009

Varit lite seg med uppdatering. Men vet ni hur trött jag är. Efter ha varit uppe i ett dygn sov jag ca 12 timmar inatt. Snacka om att det var skönt. Blev inte riktigt som planerat igår. Utan ska träffa Lovisa på Tisdag och Torsdag. Längtar galet mycket. Men jag träffade mina busungar. Laura och Mikkis. Vi busade runt i Huddinge C tills vi åkte hem till Mikkis och åt mat och åt choklad. Lite senare drog vi ut och tog massvis med foton. Så dom kommer upp lite senare. Jag är mer en person som gillar att vara med på kort än att fota. När jag väl kom hem var jag döds trött men det var för tidigt att sova. Men gick och la mig runt halv 11 tror jag det var.

Sen idag klockan 12 blev jag väckt utav mamma. Släkten skulle komma på besökt. Så vi satt och pratade om resan och min kusin Arvid myste med Stumpan hela tiden. Stackars katt som får stå ut att bli jagad hela tiden. Efter släkten gick var det bara att börja fixa sig. Skulle träffa Mix idag igen! Vi åkte till Sumpan för att leta efter hennes skola men hittade aldrig det så vi gav upp och handlade mat på hemköp. Köpte middag till familj. Så ikväll blir det nachos och imorgon ska jag börja jobba. PANIK!






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?