Halva veckan har passerat förbi
DATUM: 2008-07-23 | TID: 08:50:29 | KATEGORI: Vardag 2008

Godmorgon! Vad har ni för er en sån här vacker onsdagsmorgon? Själv sitter jag på jobbet som vanligt dåra. Har fortsatt hålla på med den här biblioteks uppgiften från igår och fortfarande så fattar jag noll. Så för det mesta är det en ren chansning vart allt ska ligga. Eftersom jag inte har haft min dagliga dos utav varmchoklad än så är jag fortfarande trött så istället för att jobba hela tiden har jag varit inne på Aftonbladets hemsida lite då och då och läst dom senaste nyheterna.

Mest så läste jag om Engla fallet. Hemskt, rent sagt hemsk. Detta är förjävligt. Döm Andreas Eklund till livstid och sluta upp med rättegången så familjen slipper lida mer! Visst är det synd om Eklunds familj också som är helt oskyliga men ändå måste stå ut med elakt folk. Läste att hans bror's fru och barn vill byta efternamn. Visst förstår jag dom. Detta var en tragisk händelse som man verkligen aldrig vill uppleva själv och ingen borde egentligen få behöva gå igenom det dom har och alla andra ute i världen som har också gått igenom något likande.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?