Halva dagen har gått!
DATUM: 2008-07-30 | TID: 13:04:16 | KATEGORI: Vardag 2008

HejHej =)

Så var lunchrasten över plus min smygrast. Ska börja jobba om några minuter och har faktiskt tänkt att försöka undvika fastna framför datan. Så en timmes jobb tills nästa rast. Det kommer jag klara! Hoppas det iallafall. Nä nu ska jag endast ha positiva tankar. Mina nylon strumpbyxor gick sönder så ska köpa nya på min rast och trodligtvis lite godis och ett äpple. För att få i mig lite sött så jag blir full med energi. Har tänkt att efter rasten ska jag söka på lite fakta om Fih Tree Bay. Det är området jag och mamma ska bo på Cypern. Ska kolla vad det finns att göra o.sv Om ni har varit där kan ni jätte gärna tipsa om saker att göra =) Det uppskattas riktigt mycket! I huvudtaget har du varit i Cypern. Kommentera och berätta vad som var bra/dåligt =)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?