Halloj!
DATUM: 2008-07-10 | TID: 15:05:14 | KATEGORI: USA

Sitter i vardagsrummet med mamma och pappa nu. Kollar på något konstigt tv pogram som dom tydligen älskar. Men men då får ju jag datan helt för mig själv. Helt perkfekt. Men så om igår. Vi kollade inte på så mycket kläder igår utan blev ingen shopping förutom ett läppglans ifrån dior. Vi  gick  även på bio, wanted. Jag blev förvånad, den var helt okej men lite för blodig för min och mammas smak medans pappa älskade den! Det ska komma ut jätte många bra filmer till hösten, något jag ser framimot, big style. Åt på the cheesecake facotry igår, hur god mat som helst! Jag dör allas rätter var helt underbara. Så hoppas på att vi ska tillbaka dit ikväll. Det här är ju våran sista kväll i underbara stekvarma Miami. Kan inte förstå att det redan har gått 3 veckor,uttrycket har man roligt går tiden snabbt stämmer verkligen in nu.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?