Godmorgon ..
DATUM: 2008-07-14 | TID: 06:58:35 | KATEGORI: Vardag 2008

gott folk! nu är klockan snart 7 och det innebär att jag ska ta mig ner till centrum och några få minuter. Scary! Första gången jag ska arbeta på flera år. Förut när jag var mindre så ägde min pappas vänner en affär precis brevid hans gamla jobb och där fick jag fixa till det på hyllorna. Fick tillochmed lön ibland. Inte illa med att få vara provsmakare på godiset och få lön.

Igår natt hade jag det otroligt svårt att somna, låg mest och dagdrömde om vissa saker och personer. Men somnade tillslut men vet inte när, var iallafall efter 1. Så vid 6 (!!!!!) kom mamma och väckte mig. Trodde helt ärligt att det var ett skämt för det kändes som att jag precis hade vaknat hehe. Men nu ska jag bege mig mot H Centrum. Så hörs vi senare. Ciao for now !




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?