Friiiiiday!
DATUM: 2008-07-25 | TID: 10:03:21 | KATEGORI: Vardag 2008

Godmorgon. Sista arbetspasset innan helgen. Jobbigt att veta av att jag slutar så sent som halv 5. Inte vill man heller ta ledigt för då förlorar man pengar. Har iallafall precis börjat jobba igen efter fikat. Fått i min ett halft glass utav mitt dagliga dos. Deras varmchocklad smakar äckligt  nu. Har tröttnat något rejält. Så nu blir det mineralvatten istället. Min data här på Vinnova har börjat bli väldigt seg. Tagenterna hänger inte med när jag skriver kanske beror på att jag skriver så snabbt ?  haha nä så snabbt skriver jag inte. Men kanske ska be datakillen ta en titt på datan. Ska fundera lite på det. Efter jobbet ska jag iallafall träffa Isabelle. Super roligt! Har packat väskan också och den är överfull så är lite orolig att den kommer spricka. Får hoppas att den inte gör det. Endast 1 och en halv timme var till lunch. Idag blir det lasange. En äcklig lasange. Ville inte köpa en sallad idag så tog gårdagens middag och då smakade det inte gott så tror inte det kommer göra det idag heller. Bara att tugga och sen svälja.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?