Fredag
DATUM: 2008-07-18 | TID: 13:19:10 | KATEGORI: Vardag 2008

hejsan !

sitter inne i arkivrummet med Svante och en  annan kille som jag tror heter Henrik. Men är inte helt hundra på det  hehe.. Är väligt dålig på att minnas namn.Har jäääääääätte tråkigt. Vi gör inte så speciellt mycket utan jag har bara vikt kartonger och sorterat papper. Som vanligt dåra. Sitter och lyssnar på house musik. Inne på nrj och där kunde man gå in på olika deejays. Så det är najs men tror inte killarna gillar min musiksmak så värst mycket. men men nu är det jag som härskar över arkivrummet mohaha..   Om ca halvtimme är det fika. Rikard har bakat flera kladdkakor så det ska bli mumsigt. Halv 5 så slutar jag! Då är det helg. Ska träffa Lovisa :) hoppas hon vill fika. Sugen på att fika på Sandy's. Älskar deras chokladbollar.

♥ SKRIVET AV johanna

ja men vad är det? haha:p

DATUM: 2008-07-18 | TID: 13:40:05
BLOGG/HEMSIDA: http://vildajohanna.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?