First day of work this week
DATUM: 2008-07-28 | TID: 10:00:11 | KATEGORI: Vardag 2008

Skönt att det endast är 5 dagar kvar på jobbet. Skulle verkligen inte ha klarat av mer dagar. Nu har det gått 2 timmar och jag är riktigt uttråkad. Mikkis fyller år idag så grattis till henne! Önskar att jag vore hemma så jag kunde ha firat henne. Men jag sitter fast på kontoret. Min morbror är inte på jobbet idag. Han och hans fru har åkt in på BB. Jag ska få en till kusin denna eller nästa dag. Skojj! Önskar att det skulle regna nu skulle inte ha lika stor ångest då. Sitter inne på ett kontor hela dagarna när jag egentligen borde vara ute och njuta utav det vackra vädret. Hoppas att det är varmt till helgen för då ska jag minsann bada! Nä nu måste jag återgå till mitt "arbete" och som vanligt finns det knappt något att göra. Men måste verka aktiv.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?