färdig badat för idag
DATUM: 2008-07-08 | TID: 00:33:55 | KATEGORI: USA

Hey there!

När jag precis skulle ner till poolen kom pappa upp och klagade på att jag tog allt för lång tid. Så han gav upp och skulle sova men lyckades övertala honom till att följa ner och bada med mig. Så vi badade en stund och fick tillochmed sällskap utav mamma. Pratade lite om att kanske jag och mamma ska ta en sista minuten resa i början av Augusti. Får se hur det går. Vill någonstanns i Grekland eller Cypern.

Ikväll ska vi ut och käka på en restaurang som ligger rätt nära hotellet så hoppas dom har något gott att bjuda på. Börjar bli lite trött på maten här nere så har blivit sallad dom senaste dagarna. Men det ska man ju inte klaga över det är ju nyttigt. Till skillnad från nästan allt annat här. Men vet ni vad jag verkligen saknar, det är lösviktgodis. Så på lördag när jag kommer hem så ska jag till  centrum och köpa en stor godispåse. No doubt about it!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?