En aning trött
DATUM: 2008-07-06 | TID: 04:54:55 | KATEGORI: USA

Hej bloggen!

Märker att jag har börjat bli lite segare på att uppdatera. Men nu när vi reser runt  så mycket bor vi inte på samma hotell i flera dagar. Sen orkar jag helt enkelt inte har knappt någon energi kvar vid dagens slut. Som imorgon ska vi åka ner till Key Largo. Vi ska vara där nere i två dagar och bo på marriott bay restort. Verkar verkligen jätte mysigt där nere!

Ikväll åt vi på en indiskt restaurang. Little Indie. Rätt god mat men har haft både bättre och värre. Under middage satt vi och pratade om gamla minnen. När jag tänker efter har jag alltid haft roliga semestrar med min familj. Vi var inte kvar där så länge, kanske någon timme eller så. Var så himla trött  så när vi kom till hotell rummet la jag mig på sängen. Skulle egentligen ha legat och sovit nu men pappa sa att jag kunde ta datan så blev det istället. Men snart ska jag sova orkar knappt hålla mina ögon öppna. Ett tecken på att jag är trött ? ja! Nä nu måste jag stänga av datan vi hörs senare!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?