Efter första dagen på jobbet
DATUM: 2008-07-14 | TID: 19:53:02 | KATEGORI: Vardag 2008

I work so hard. Är helt slut i bena efter jobbet. Kom dit runt kvart i 8 men min handledare kom inte fören kvart över 9. Dåligt intryck där och dom verkade inte ha någon koll över vad man skulle göra. Så satt mest i arkivrummet och fixade med papper med Svante. En kille som också sommarjobbar där. Hoppas att morgon dagen går bättre och att vi får lite mer arbets uppgifter. För idag satt vi i fika rummet och drack choklad rätt ofta haha men det är ju trevligt. Efter jobbet åkte jag hem och bara tog det lugnt och nu sitter jag och kollar på film med pappa. Efter filmen ska jag hoppa in i duschen och sen bestämma morgondagens kläder :)




♥ SKRIVET AV Afterfive - SP

Söt bild :-)

DATUM: 2008-07-19 | TID: 01:39:04
BLOGG/HEMSIDA: http://afterfive.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?