Dreaming away ....
DATUM: 2008-07-08 | TID: 00:43:19 | KATEGORI: USA

En sak jag saknar är att vi inte har ett mysigt landställe utan mina föräldrar har valt att åka och resa istället för dom pengarna som skulle ha gått åt ett landställe. Men ett landställe skulle sitta fint. Jag är lite av både, en storstadstjej och en landettjej. Just nu känner jag för att åka till nåns landställe. Endast gå runt i mjukiskläder och inge smink. Bada på dagarna och ha mysiga grillkvällar då man ska spela kort. Långa promenader på grusvägar med varsin glass i handen och svalka sig med att hoppa in i sjön. Sen sova i mysiga stugor. Åh vad jag vill ha ett landställe! Take me to my dream

♥ SKRIVET AV kiisssan

jag vet att dt låter lite lockande med landställe!

Men vet du hur tråkigt dt e med landställe.. visst allt det där låter asmysigt. Men när man väl är på landet vill man inget mer än att åka hem! Det e för kallt att grilla, dt finns inget att göra på dagarna, dass, alla kompisar gör ngt annat, ingen data.., för kallt för att bada uuusshh.. känns som om man bor på 1500-talet! Jag skulle mkt hellre vilja resa för dem pengarna.. upptäcka nya platser (landet är bara en plats som man är på hela tiden) bli brun, stranfester, söta killar, dricka drinkar, bada,shoppa söta klackar, sommarflörter osv,osv

DATUM: 2008-07-08 | TID: 15:25:51



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?