Depp ..
DATUM: 2008-07-21 | TID: 20:47:15 | KATEGORI: Vardag 2008

Har kollat igenom alla kort från USA. Gud va jag vill tillbaka nu på direkten. När men väl är där så njuter man inte riktigt så mycket som nu när man väl är hemma och kan kolla tillbaka och verkligen komma ihåg hur underbart det var. Det är en semester man oftas inte gör två gånger. Men jag har fått möjligheten att få uppleva USA. Det är jag glad över och hoppas på att en dag få åka tillbaka för nu känner jag mig helt nere och vill tillbaka dit och bara bosätta mig där och leva vidare med livet. För nu känner jag mig redo för en ändrig. Någon gång i mitt liv ska jag flytta till USA! Hoppas mamma köper med sig glass så jag kan få upp humöret...





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?