Dag 1 i Clearwater
DATUM: 2008-07-02 | TID: 04:49:29 | KATEGORI: USA

Åh vilken härlig dag även fast jag har bränt mina axlar så det gör ont när jag bara nuddar något. Men bortsätt från det har hela dagen varit underbar. Hotellet ligger precis vid stranden. Innan vi checkade in på hotellet så åt vi lunch. Var verkligen missnöjd det ända bra var efterrätten haha. Sen så åkte vi till en surf butik där jag fick ett par flipflops och en grå t-shirt där det står I'm McLovin. Älskar den filmen (alltså supersugen)

Efter vi checkade in så blev det beachen på direkten. Vit sand som inte blir sådär stek varm och jätte varmt vatten. Men eftersom jag inte kunde vara ute i solen så mycket fick jag sitta under parasollet och sen gick jag in för att duscha. När hela familjen var färiga för att gå ut så gick vi till en affär och köpte massa gott. Sen efter ett tag gick vi till piren. Där var det massa stånd som sålde massa saker där hittade jag ett jätte fint halsband. I guld och det står Amanda. Ni vet ett sånt där Carrie i Sex and the city har. Inte lika stort men ett likande. Hon som sålde halsbandet rekomenderade en restaurang ca 5 minuter därifrån så vi gick dit och det var jätte god mat. Så imorgon kväll ska vi tillbaka.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?