Can I press fast foward and go to Friday?
DATUM: 2008-07-29 | TID: 08:33:06 | KATEGORI: Vardag 2008

Hallå där! Nu sitter jag på jobbet och har arbetat så så flitigt i kanske en kvart så jag tyckte jag förtjänade en lite rast så jag kunde blogga. Så var det tisdag. Endast 1dag kvar tills farmor och farfar åker hem, 1 dag kvar tills jag träffar Lovisa, 2dagar kvar tills jag ska färga mitt hår och 3 dagar kvar tills jag slutar jobba på Vinnova och åker till Cypern. 21 dagar kvar tills jag börjar gymnasiumet. Pirrigt! Jag har en del saker jag vill hinna med innan jag åker till Cypern som att leta efter en ny bikini, köpa lite småsaker,tvätta,packa och träffa folket. Jag har bara halft insätt att jag ska åka till Cypern men jag tror på torsdag kommer jag bli riktigt nervös. Säger redan nu FÖRLÅT! För jag kommer tjata mycket om Cypern nu dagarna innan. Vet att jag gör det redan nu. Men jag ska försöka att skriva om annat  =)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?