Back to "work"
DATUM: 2008-07-24 | TID: 12:36:43 | KATEGORI: Vardag 2008

Hallå där!

Precis avslutat min lunchrast men ingen är här så kan göra inpincip vad som helst. Idag åt jag och Svante ute på balkongen, blev pannkakor idag igen. Men vilket härligt väder! Får lite ångest utav att sitta inne hela dagarna medans det är såhär fint väder. Kände att det började brännas om bröstkorgen så när jag sen går och kollar mig själv i spegeln så har jag blivit smått röd! Sjukt, satt kanske ute en halvtimme och jag blev röd. Mitt pigment är verkligen lågt. Skulle också vilja bli brun men kan ej. Förbaskade engelska generna.

♥ SKRIVET AV JONNA

sv; haha klart jag inte skall! :>

skall heta så här nu ;D

DATUM: 2008-07-24 | TID: 12:41:03
BLOGG/HEMSIDA: http://joonnaak.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?